Bra smak du har! ^_^ Jag lyssnar mest på melodisk death metal: Amon Amarth, In Flames, Arch Enemy och Dark Tranquillity. Men har andra favoriter som: Metallica, Slayer, Benedictum, Slipknot m.m. ^_^

Dejligt at se der er andre med god smag her. Jeg bryder mig dog ikke om slipknot.

Ja, det är härligt att se att fler har fattat vad bra musik är. ^_^ Finns inte så många metalheads där jag kommer ifrån. De allra flesta lyssnar på pop, r&b och den senaste "trendiga" musiken...
Jag gillar inte allt Slipknot har gjort, men det är bra musik att lyssna på om man känner sig förbannad... ^_^

hei... så kult at det er så mange fra skandinavia da^^
hvordan går det med alle???
sitter her i det triste været i norge jeg:/ bare håper det ikke begynner og tordne og lyne for da blir jeg redd^

I danmark regner det så meget at vi næsten drukner. Jeg sidder med kæresten og spiser kage 
Här i Nordirland regnar det inte alls för en gångs skull, vilket är ovanligt. Antar att regnet som vi skulle få har dragit till skandinavien istället, tur för mig! 

FuttnetwalkerOffline

skal du følge med på ol?
jeg må få med meg starten, se hvilket show det er i år

de olympiske lege i beijing. Jeg vil følge med i år selvom jeg ikke er for meget for sport.

Hehe, ja såklart... OS i Sverige, Olympiska Spelen. Känner mig lite dum nu... Jag tänker inte följa det alls, jag är inte ett dugg intresserad av den typen av sport. Jag väntar på att elitserien i ishockey ska dra igång här i Sverige. ^_^

Jeg er mer interessert i politikken rundt OL enn selve lekene...

ja det bliver spændende om kina bliver mere åben for medierne bagefter også eller om det kun er under OL

Som det er har de prestert å plassere restriksjoner på internettilgangen for journalistene som er i Kina, så jeg har ikke så mye håp.

ja må si at poletikken har tatt litt over for selve lekene, jeg er ikke sikker på om kina er klar for ol. og ansvare det er, og media lyse som kommer på lande. men håper det blir bra fordi. det er kinas sjanse til og bevise for verden at det har forandra seg:)

In flames? De er vanvittig gode! Var yndlingsbandet mitt før.
Dark Tranquillity er helt fantastisk. Føler meg litt outsider siden de fleste her hjemme sitter og hører på RnB og soul. Pfff. ^^
Last edited by LilCuteBimb (08-06-2008 13:55)

Der er ingen skam i at være en del af det alternative lil, jeg nyder det hver dag at jeg ikke er som alle de andre
Hvis alle mennesker hoppede ud over en klippeafsats ville du så hoppe med?
Nej vel? 

Katatonia er så godt!
Ad ad ad, min kat havde en død fugleunge med ind igår aftes 

Futtnetwalker wrote:
Der er ingen skam i at være en del af det alternative lil, jeg nyder det hver dag at jeg ikke er som alle de andre
![]()
Hvis alle mennesker hoppede ud over en klippeafsats ville du så hoppe med?
Nej vel?
Sant! Det føles ganske bra å ikke like det samme som alle andre, også. Det er bare det at jeg ikke kan diskutere med noen om min musikksmak, eller bli tipset om nye band, for eksempel. Men det går jo egentlig greit så lenge jeg får like det jeg liker. 

Stakar fugl 
Men hei alle sammen, koselig å snakke litt på norsk xD ante ikke det var så mange skandinaviske her, som faktisk bruker siden altså...
Hvilke level er dere alle på da? jeg er på 14, fortsann noen treningsdager igjen, og sliter med å få 45 000 BA ...

jeg er på 11, driver å trener på sekreter jobben:/ kjedelig!

Jeg er på 17, må vente til min 100dag. Også lvl 18 - som virker veldig, veldig skremmende.
Og jeg har ikke lyst til å slå opp med den gamle billionærtypen