» 394 bimbos on-line now and 2884320 registered Bimbos!

Hej Hej
Kunde inte hitta någon annan svensk topic , så jag startar en och ser om någon hittar hit. ;] Skulle vara grymt kul att lära känna andra svenskar här. Så skriv ! ! :]
Ha det bra ! ♥

tyvär så kommer de säkert ta bort den som dom gjorde med min topic
. det finns redan ett forum som omfamnar alla skandinaver
! To see my banners, visit my ''About me'' page Offline

Tycker det är trevligt att bara ha en tråd för svenska spelare dock
Jag har varit här i snart 300 dagar och tycker det är fantastiskt roligt, speciellt med alla nya klädsläpp som sker lite då och då!

ja,man kan ju alltid hoppas att de låter bli det här forumet 

Ja. det skulle vara trevligt att få kunna ha det här stället att gå till. ^_^
Håller med dig Zezie, det spelet är fruktansvärt roligt, och beroendeframkallande! ^_^ Jag har snart vart här i ett år, trodde aldrig det när jag först gick med.

Förstår inte grejen med att ta bort en svensk tråd , Haha. 
Grejen med den här delen av forumet är väl att man ska kunna snacka det språk man själv har. Inte vilken del av världen det är.
Men Men . . Än så länge är ju tråden kvar. 
// t

kan jag sälla sig även om jag är inte svensk...?
(...och även om mitt svenska är dåligt.....??)
>D

Fattar inte vad sälla är för nåt men jag antar att du vill också va med och skriva på det svenska forumet. Jag ser inget fel med det 

BlondineBella - Sälla sig till något är väl ungefär samma som att sluta sig till något.
Att man joinar gruppen. Struntsamma ;]
AcidRain - Varför inte ? Bara kul om det är många svensktalande här ! 
Last edited by tussann (02-26-2009 17:40)

Det är kul att tala svenska med svenskarna...jag har inte mycket tillfällen..
..och har inte märkt många svenskatalande här...
men ny är jag jättelycklig 
Så...vad står det till?? 

Jo, det är bra
. Jag har sportlov så jag kunde vila lite från skolan men på måndag så börjar det igen 

Sportlov, det var längesedan man hade det... Sådan lyx finns inte på universitetet. 
AcidRain, vart kommer du ifrån?

Skoj med sportlov (:
Jag själv är arbetslös så jag har väl lov hela tiden just nu , kan man väl säga. 
Tog studenten förra sommaren , Men fy , vad jag längtar tillbaka till skolan !
NyxUlfr , Vad pluggar du till ?

Jag är inte från Sverige, men jag ska följa med i alla fall! 
Hej alla 

Hej! Välkommen till Miss Bimbo!

Tussann, jag pluggar till förskollärare, blir klar nästa år. ^_^
Bimboipo, än en gång, mycket bra svenska! 

Är hon lärande sig det?

Jag ser att många kan svenska även fast de inte bor i Sverige. Inte visste jag att vår språk är så populär 

Jag vet inte riktigt det. Det är populär 

Ooh, det finns fler svenskar än jag här 
Jag är typ ny och den här sidan är totalt beroendeframkallande! hihi ^^
Det är kul när folk som inte är härifrån kan svenska 

Välkommen till Miss Bimbo!

Syrran min hade en tråd här oxå men det verkar som om dom tog bort den :S ingen aning varför kanske att det var så få som skrev i den:P
Själv så måste jag erkänna att jag är fruktansvärt dålig på att skriva i forumet... 
Har var med i 319 dagar på Miss Bimbo och kommit till de högre levlarna nu och trots att det har blivit lite små trist nu när man inte kan traska in i biblioteket och få mer iq så är man smått beroende ändå :s
Hej
Jag ar inte svenska , jag er norske , men dere forstår jag 

NyxUlfr : Skoj !
Jag planerar att börja plugga i höst , jag med. Polisförberedande. Men inget är bestämt ännu.
Agnescarolina : Jo men visst är det sjukt beroendeframkallande , Haha ! ^^
Synd bara att det finns lite för lite att göra. När man spelat spelen (som max tar en halvtimme) och grejat lite med challenges en kort stund så känns det som att det inte finns något att göra. Och forumet är heller inte tillräckligt rolig för att man ska sitta här speciellt länge. Och sen är det ju målen , men dom tar det ju lite tid att fixa ibland. Borde finnas lite mer att göra här.
Men trots det är det ju ändå väldigt kul !
LillaSnovit : Aha
Där ser man . . Hoppas de låter denna vara kvar. Nu är det ju lite folk som skriver här. :]

Tussann: Vad spännande! ^_^ Vad innehåller en sådan utbildning?
Ah, jag minns när jag började spela här. De hade stora problem med saiten: Forumet fungerade överhuvudtaget inte och det var det samma med challenge rummet.
Det är så mycket bättre nu. För att inte tala om att vi får nya kläder så ofta, innan Dollphane började kunde det gå månader innan nya kläder kom.
Jag tycker att forumet är det bästa med MB *host*post count*host* ^_^ Jag håller till mest i trådarna Welcome to bimboland och Metalheads, sedan är tävlingarna mycket roliga också.