#1 04-12-2009 20:11

Sweetykat
Urine fresh Bimbo
sweetykat
Registered: 01-12-2008

Denmark/Danmark

Hej smile
jeg synes at Danskerne skal have deres sted at skrive sammen! så hvis du er fra Danmark eller hvis du kan dansk, så må du meget gerne skrive her om alt ligefra
hvilket/hvilken band/ Kunstner kan du bedst lide? hvad er din yndlingsfilm? hvilken by kommer du fra, Hvad du synes om Danmark

Mit yndlingsband er Plain White T's! Sum 41, Muse, Taylor Swift, Jason Mraz, Chris Daughtry, Kelly Clarkson
jeg har en lidt blandet musiksmag tongue

Min yndlingsfilm er nok Twiligt, selvom bogen var meget bedre, ellers John Tucker must die, Pearl Harbor, The Butterfly effect, and many more! tongue

jah ehm min yndlingssport er Basketball.. ellers elsker jeg at se fodbold i tv'et jeg holder med FCK! big_smile

ja bare skriv lidt om jer selv, og hvis der er noget i gerne vil diskutere vedrørende Danmark

Last edited by sweetykat (07-02-2009 10:46)

Water. Deep blue water is over me. The noise is gone. I can only hear the rain. My thoughts are gone. Silence. I need silence. I swim out in the water. away from everything, away from the thoughts there's filling my brain and my body with lies. I'm all alone. Deep blue water is surrounding me. Gone. I'm in my own world now. I'm happy. Thoughtless, my brain is empty, and the hole in my head is filled with love.

#2 04-12-2009 20:21

HoTTeMcFly
Newbie Bimbo
Registered: 03-25-2009

Re: Denmark/Danmark

hej jeg kpmmer også fra Danmark

mit ynglingsband er helt klart McFly.. <3(y)

hmm ynglingsfilm sværere men det blir nok bedre end beckham..

fav sport HÅNDBOLD.. ( SUPER HOLD, NÆSTEN DM..sad )

#3 04-12-2009 20:24

Sweetykat
Urine fresh Bimbo
sweetykat

jeg elsker os Mcfly! smile

Jeg kan godt lide at se Håndbold.. elsker egentligt bare alt sport men mest Basketball og fodbold!

Water. Deep blue water is over me. The noise is gone. I can only hear the rain. My thoughts are gone. Silence. I need silence. I swim out in the water. away from everything, away from the thoughts there's filling my brain and my body with lies. I'm all alone. Deep blue water is surrounding me. Gone. I'm in my own world now. I'm happy. Thoughtless, my brain is empty, and the hole in my head is filled with love.

#4 04-15-2009 08:30

Alariel
Baby Bimbo
Alariel
From: Odense - Denmark
Registered: 12-23-2008

Det var dog en glimrende idé. Scandinavia tråden var ret rodet med alt det svenske og norske (jeg fatter ingen af delene) blandet sammen.

Yndlingsband kan jeg ikke udtale mig om, jeg hører alt for meget musik til at vælge et enkelt band ud.
Yndlingsfilm er nok the first power, eller muligvis tank girl.
Sport er ikke noget jeg hverken dyrker eller gider at glo på.

Hvordan har i det derude? Nyder i foråret?

~Kat.

http://photo.missbimbo.com/1/182/moy/145298.jpg

#5 04-15-2009 19:28

Sweetykat
Urine fresh Bimbo
sweetykat

Ja nyder helt klart foråret! selvom det var ret koldt idag smile ja det scandinaviske var ret rodet, forstår heller ikke svensk eller norsk...

#6 04-16-2009 08:05

Alariel
Baby Bimbo
Alariel

Jeg havde indbrud i går aftes. Så nu sidder jeg, uden køkkenvindue, og venter på at der kommer en glarmester og skifter min rude. Rimelig trist måde at tilbringe dagen på.

#7 04-17-2009 23:47

Sweetykat
Urine fresh Bimbo
sweetykat

ej hvor forfærdeligt!

#8 04-18-2009 11:09

HoTTeMcFly
Newbie Bimbo

Alariel wrote:

Jeg havde indbrud i går aftes. Så nu sidder jeg, uden køkkenvindue, og venter på at der kommer en glarmester og skifter min rude. Rimelig trist måde at tilbringe dagen på.

hvor surt.. sad  sad

#9 04-19-2009 10:57

HoTTeMcFly
Newbie Bimbo

hvad betyde det der bimb´nem og bimbáttitude..?

#10 04-19-2009 10:55

Sweetykat
Urine fresh Bimbo
sweetykat

det er bare hvor mange post man har på forummet.. man får et navn efter et bestemt antal

#11 04-19-2009 13:28

Alariel
Baby Bimbo
Alariel

Min rude er heldigvis repareret nu. Og i morgen har jeg fødselsdag, det glæder jeg mig til. smile
Hvis så bare min bimbo ville få sig en kæreste så jeg kunne komme videre til næste level, så skulle jeg være så glad.

#12 04-19-2009 17:43

DkMcFlyLove94
Newbie Bimbo
Registered: 04-19-2009

Alariel wrote:

Min rude er heldigvis repareret nu. Og i morgen har jeg fødselsdag, det glæder jeg mig til. smile
Hvis så bare min bimbo ville få sig en kæreste så jeg kunne komme videre til næste level, så skulle jeg være så glad.

håber det blir din fødselsdag gave( det med kærsten:) )..

og Tillykke med imorn.. smile

#13 04-19-2009 18:34

Blondinebella
Big Arsed Bimbo
Blondinebella
From: Stockholm
Registered: 10-02-2008

jeg er från sverige, så jeg förstår lite...
lycka till med miss bimbo-spelet!

http://photo.missbimbo.com/1/282/gd/225259.jpg
Check out my lovely profile if you want to smile! To see my banners, visit my ''About me'' page
I accept all non-staked duels!

#14 04-19-2009 20:17

Alariel
Baby Bimbo
Alariel

DkMcFlyLove94 wrote:

håber det blir din fødselsdag gave( det med kærsten:) )..

og Tillykke med imorn.. smile

Det ville være fantastisk hvis det blev sådan.
Mange tak. smile

#15 04-20-2009 14:03

Sweetykat
Urine fresh Bimbo
sweetykat

Blondinebella wrote:

jeg er från sverige, så jeg förstår lite...
lycka till med miss bimbo-spelet!

tak forstår desværre ikke så meget svensk, men det forstår jeg da smile

#16 05-16-2009 12:59

Pungrotten
Newbie Bimbo
pungrotten
Registered: 12-12-2008

hej jeg er fra kjellerup og det er jeg glad for

#17 05-16-2009 13:42

Zezie
Boring Bimbo
Zezie
From: Sweden/Denmark
Registered: 05-02-2008
Website

Jeg er svensk, nu så bor jeg i herning med min kæreste Stefan (Han er dansk). Min dansk er ikke så meget god men jeg gør det så godt som jeg kan wink

Synes det er meget merkeligt att i ikke kan forstå svensk når jeg kan forstå dansk og norsk uden nogle problemer :>

http://photo.missbimbo.com/1/337/gd/269476.jpghttp://photo.missbimbo.com/3/1155/pt/923211.jpghttp://www.mysmiley.net/imgs/smile/animated/anim_09.gif
http://i179.photobucket.com/albums/w281/babyfading/heart.jpgClick here to visit my profilehttp://i179.photobucket.com/albums/w281/babyfading/heart.jpgVoted Sweetest Bimbo in the forum awards!http://i179.photobucket.com/albums/w281/babyfading/heart.jpg

#18 05-17-2009 00:17

Sweetykat
Urine fresh Bimbo
sweetykat

Zezie wrote:

Jeg er svensk, nu så bor jeg i herning med min kæreste Stefan (Han er dansk). Min dansk er ikke så meget god men jeg gør det så godt som jeg kan wink

Synes det er meget merkeligt att i ikke kan forstå svensk når jeg kan forstå dansk og norsk uden nogle problemer :>

haha svensk er meget svært, jeg forstår også det meste norske, men svensk er så svært! det er mærkeligt da både min mor, og hele hendes familie kan svensk, og min bedste veninde er svensker (hun taler dog dansk med os) men jeg forstår det bare ikke tongue

#19 06-05-2009 23:11

Futtnetwalker
Black Teeth Bimbo
Futtnetwalker
From: Denmark
Registered: 03-26-2008

Bump smile

Ja scandinavia tråden er rodet hvis ikke man fatter norsk eller svensk men jeg synes nu alligevel det er nemt nok smile Hvis noget så skader det ikke at spørge hvad noget betyder.

Jeg kommer fra jydelandet, er inkarneret computernørd med kæreste og det hele smile
Er for nyligt vendt tilbage til forummet her efter en længere pause.
Som i nok kan se på mit postcount her jeg ikke helt.. urutineret blebl

#20 06-10-2009 23:43

Vampie
Champion Bimbo
Vampie
Registered: 03-28-2008

Those little circles above letters are so cute. I want some! We have little lines only. snif

[img]http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/10/there-it-goes-the-last-fuck-i-give.gif[img]

Your image was removed because a picture should not exceed the space of ten lines.

#21 06-11-2009 17:29

Futtnetwalker
Black Teeth Bimbo
Futtnetwalker

Vampie wrote:

Those little circles above letters are so cute. I want some! We have little lines only. snif

lol, its not just cute circles hun. They represent a sound only danish people, and some weird tribe in africa, can say. I think you have to be born with the language to get to say æ ø and å right.

#22 06-15-2009 08:50

GertBiver
Newbie Bimbo
Registered: 06-04-2009

hej danskere big_smile

#23 06-15-2009 09:33

Mia200
Little Bimbo
Mia200
Registered: 03-25-2008

Fedt! Endelig nogen der taler dansk! Jeg troede at jeg er den eneste fra DK. big_smile

Take a look at my profile and challenge me please
I accept all challenges

http://photo.missbimbo.com/1/324/moy/258756.jpg

#24 06-15-2009 15:59

Sweetykat
Urine fresh Bimbo
sweetykat

haha Dansk er åbenbart et meget interressant sprog tongue men yay flere danskere der skriver big_smile hvis i har danske venner så sørg for at de skriver i forummet

#25 06-15-2009 18:05

Futtnetwalker
Black Teeth Bimbo
Futtnetwalker

Mia200 wrote:

Fedt! Endelig nogen der taler dansk! Jeg troede at jeg er den eneste fra DK. big_smile

Snyd du har været her en dag mere end mig blebl

Last edited by Futtnetwalker (06-15-2009 18:06)

Board footer

© MissBimbo.com 2012, Blighty Arts registered in England No 05523313