» 403 bimbos on-line now and 2884321 registered Bimbos!

Hej
jeg synes at Danskerne skal have deres sted at skrive sammen! så hvis du er fra Danmark eller hvis du kan dansk, så må du meget gerne skrive her om alt ligefra
hvilket/hvilken band/ Kunstner kan du bedst lide? hvad er din yndlingsfilm? hvilken by kommer du fra, Hvad du synes om Danmark
Mit yndlingsband er Plain White T's! Sum 41, Muse, Taylor Swift, Jason Mraz, Chris Daughtry, Kelly Clarkson
jeg har en lidt blandet musiksmag 
Min yndlingsfilm er nok Twiligt, selvom bogen var meget bedre, ellers John Tucker must die, Pearl Harbor, The Butterfly effect, and many more! 
jah ehm min yndlingssport er Basketball.. ellers elsker jeg at se fodbold i tv'et jeg holder med FCK! 
ja bare skriv lidt om jer selv, og hvis der er noget i gerne vil diskutere vedrørende Danmark
Last edited by sweetykat (07-02-2009 10:46)
hej jeg kpmmer også fra Danmark
mit ynglingsband er helt klart McFly.. <3(y)
hmm ynglingsfilm sværere men det blir nok bedre end beckham..
fav sport HÅNDBOLD.. ( SUPER HOLD, NÆSTEN DM..
)

jeg elsker os Mcfly!
Jeg kan godt lide at se Håndbold.. elsker egentligt bare alt sport men mest Basketball og fodbold!

Det var dog en glimrende idé. Scandinavia tråden var ret rodet med alt det svenske og norske (jeg fatter ingen af delene) blandet sammen.
Yndlingsband kan jeg ikke udtale mig om, jeg hører alt for meget musik til at vælge et enkelt band ud.
Yndlingsfilm er nok the first power, eller muligvis tank girl.
Sport er ikke noget jeg hverken dyrker eller gider at glo på.
Hvordan har i det derude? Nyder i foråret?
~Kat.

Ja nyder helt klart foråret! selvom det var ret koldt idag
ja det scandinaviske var ret rodet, forstår heller ikke svensk eller norsk...

Jeg havde indbrud i går aftes. Så nu sidder jeg, uden køkkenvindue, og venter på at der kommer en glarmester og skifter min rude. Rimelig trist måde at tilbringe dagen på.

ej hvor forfærdeligt!
Alariel wrote:
Jeg havde indbrud i går aftes. Så nu sidder jeg, uden køkkenvindue, og venter på at der kommer en glarmester og skifter min rude. Rimelig trist måde at tilbringe dagen på.
hvor surt..

hvad betyde det der bimb´nem og bimbáttitude..?

det er bare hvor mange post man har på forummet.. man får et navn efter et bestemt antal

Min rude er heldigvis repareret nu. Og i morgen har jeg fødselsdag, det glæder jeg mig til. 
Hvis så bare min bimbo ville få sig en kæreste så jeg kunne komme videre til næste level, så skulle jeg være så glad.

Alariel wrote:
Min rude er heldigvis repareret nu. Og i morgen har jeg fødselsdag, det glæder jeg mig til.
Hvis så bare min bimbo ville få sig en kæreste så jeg kunne komme videre til næste level, så skulle jeg være så glad.
håber det blir din fødselsdag gave( det med kærsten:) )..
og Tillykke med imorn.. 

jeg er från sverige, så jeg förstår lite...
lycka till med miss bimbo-spelet!
! To see my banners, visit my ''About me'' page Offline

DkMcFlyLove94 wrote:
håber det blir din fødselsdag gave( det med kærsten:) )..
og Tillykke med imorn..
Det ville være fantastisk hvis det blev sådan.
Mange tak. 

Blondinebella wrote:
jeg er från sverige, så jeg förstår lite...
lycka till med miss bimbo-spelet!
tak forstår desværre ikke så meget svensk, men det forstår jeg da 

hej jeg er fra kjellerup og det er jeg glad for

Jeg er svensk, nu så bor jeg i herning med min kæreste Stefan (Han er dansk). Min dansk er ikke så meget god men jeg gør det så godt som jeg kan 
Synes det er meget merkeligt att i ikke kan forstå svensk når jeg kan forstå dansk og norsk uden nogle problemer :>

Zezie wrote:
Jeg er svensk, nu så bor jeg i herning med min kæreste Stefan (Han er dansk). Min dansk er ikke så meget god men jeg gør det så godt som jeg kan
Synes det er meget merkeligt att i ikke kan forstå svensk når jeg kan forstå dansk og norsk uden nogle problemer :>
haha svensk er meget svært, jeg forstår også det meste norske, men svensk er så svært! det er mærkeligt da både min mor, og hele hendes familie kan svensk, og min bedste veninde er svensker (hun taler dog dansk med os) men jeg forstår det bare ikke 

Bump
Ja scandinavia tråden er rodet hvis ikke man fatter norsk eller svensk men jeg synes nu alligevel det er nemt nok
Hvis noget så skader det ikke at spørge hvad noget betyder.
Jeg kommer fra jydelandet, er inkarneret computernørd med kæreste og det hele
Er for nyligt vendt tilbage til forummet her efter en længere pause.
Som i nok kan se på mit postcount her jeg ikke helt.. urutineret 

Those little circles above letters are so cute. I want some! We have little lines only. 

Vampie wrote:
Those little circles above letters are so cute. I want some! We have little lines only.
lol, its not just cute circles hun. They represent a sound only danish people, and some weird tribe in africa, can say. I think you have to be born with the language to get to say æ ø and å right.
hej danskere 

haha Dansk er åbenbart et meget interressant sprog
men yay flere danskere der skriver
hvis i har danske venner så sørg for at de skriver i forummet

Mia200 wrote:
Fedt! Endelig nogen der taler dansk! Jeg troede at jeg er den eneste fra DK.
Snyd du har været her en dag mere end mig 
Last edited by Futtnetwalker (06-15-2009 18:06)